måndag 6 augusti 2012

Shabby chick rosa låda


En rosa låda för små saker på "vita bänken"..jag har använt prickig och rutigta servett och använnt decopage lim för att fästa den på lådan. de rosa blommorna har jag köpt på scrapbookeriet, blad har jag skurit ut med sillen. fjärilen är embossad på wellumpapper. bradsen är tilda brads från panduro. pustar ut fterförsta dagen på jobbet. nu är semestern slut suck...suck...
Tur att hela familjen var i Onsala och fiskade krabbor i går när det var fint väder.

på sidan har jag stämplat på gammal lakrnsväv med pumice stone för att få lite vintage stämlade jag poststämpeln flera gånger stämplar från vilda stamps och  swirls från inkido.                                                                                    

1 kommentar:

  1. Fin som vanligt! Kul med servervetterna! Jag har nog också dekopagelim någonstans, det får jag kolla! Det hade nog också varit snyggt på en LO. Tror du inte det?
    Ikväll scrappar vi hos mig om orken skulle finnas....
    Saknar dig! Kram

    SvaraRadera