tisdag 20 december 2011

Mina vinster från scrapprallyt


Jag vann scrapprallyt och fick presentkort på tre affärer: Do-redo,scrapp och hobby och cilin papers. Detta var vad jag införskaffade från de olika ställena.


Från do redo var det några stämplar från bildmålarna, prima, inkido och en sjörövarstämpel. Fika papper från maja design, några charms och fotbollsband samt ett målarförkläde till barnen. min kompis frida var snäll och hämtade ut grejerna för butiken skulle lägga ner.Tack !


Mina nya favorit stansar från Nellie snällen köpte jag på scrap och hobby.

På Cili in papers köte jag crackle paint (rock Candy) vit distress stain tejp både på rulle och i hållare. småalfabet, stämplar till scrapbooking. Det bästa är clearstamps förvaringen som jag får sätta mig och göra snart (längtar)...Är så nöjd.

2 kommentarer:

  1. Vad mycket saker det blev! Det känns nästan som julafton! Jag är väldigt nöjd med clear stamps-förvaringen! Kram

    SvaraRadera
  2. jag med vad bra man ser och det blir mer ordning. Handlade lite för pengarna som jag sålt för.

    SvaraRadera