tisdag 20 december 2011

Piratön



vad kan man göra när det är tråkigt att vara sjuk men man orkar ändå leka? vi tog en fliccefilt och lade den över nederdelen av mitt dockskåp (Morfar har byggt den med stall jag älskade hästar när jag var liten samt den gröna färgen som finns på dörrarna återfinns på mina lekstugemöbler som Alma har i sitt rum). Jag fick vika sex sängar (med ultimate pro) till Piraterna med filtar av filttyg. samt ett litet bord med en lila matta under. I slottet på ön bor riddaren (som heter riddare räddare säger oliver) som också har fått en säng. Det är kul att sonen gillar sin adventskalender som har en liten playmobil grej varje dag (skönt att det finns färdiga kalendrar...), Idag var det en skattkista som genast fylldes på av guldpengar och ställdes in i skattkammaren bredvid piraternas sovrum. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar