lördag 11 februari 2012

Altrad låda för kortförvaring i turkos


Denna låda gjorde på scrapmarat i derome som http://scrapbookeriet.blogspot.com/ anordnade i höstas. Jag har använt enfärgat cardstock och ett tim holtz papper med text. fyra brads i turkosfärg och turkost band och blommor. Jag har också stansat ut små "stjärnor " som jag brukar ha i mitten av mina blommor.Fjärilarna är embossade på wellum papper. Stämpeln är en av mina favoriter och kommer från arkivet. kanten på min tag är utstansad med magnolias hjärtbård. i  lådan förvarar jag mina färdigvikta 15x15 kort (locket sätter jag under lådan och så har jag den på skrivbordet ).

1 kommentar:

  1. Fiiiin! Borde också altra min låda till färdiga kort, men jag har inte kommit längre än till att klä in den i mönsterpapper! Kram

    SvaraRadera