onsdag 8 februari 2012

distressförvaring av kaffeburk med tildapapper på.


Jag tog en tom cappoccino kartong och tejade ihop locket sedan skar jag upp långsidan så att det blev ett lock. Jag klädde lådan med två machande tilda papper från panduro. På locket klistrade jag på bokstäver som jag skrivit ut med sillen samt snurrosor. På stämpeldynorna har jag skrivit färgens namn med min dymo och klistrat på dem upp och ner. Det är för att stämpeldynor ska förvaras upp och ner för att inte torka. Under varje stämpeldyna har jag satt fast kardborreband och fäst rätt distresspads (Heter nog inte så hihi) som man fäster på sin bleending tool (ett handtag). Jag såg att någon hade en riktigt snyggförvaringsväska av plåt full med stämpeldynor på ett maraton som jag var på det var så jag kom på ideen.

1 kommentar:

  1. Kanonbra!
    Jag borde verkligen också fästa "kuddarna" under mina dynor också....
    Kram

    SvaraRadera