söndag 5 februari 2012

Fjärilsmobil med vita fjärilar

Jag gjorde denna fjärilsmobil precis innan Almas rum blev klart har visst inte lagt in den här. Jag har skurit ut fjärilarna på sillen och gjort hål med en öljettstans. sedan köpte jag vit snöre på panduro och gissa om jag annvänt det mycket. sedan var det bara att knyta och trä lite pilligt men väldigt kul. Nu ska jag bara fundera ut vad sonen ska få på sin mobil och när jag ska göra den??inspirationen fick jag av mimi http://passionforpapper.blogspot.com/som gjort flera stycken.

jag har städat på bloggen och gjort etiketter på allt det blir lättare att hitta då. Jag har också lagt till massa bloggar i min lista det är ju nu när jag är sjukskriven som jag hinner titta på dem.

2 kommentarer:

  1. Hej, trevlig blogg det här.
    Går in på den ofta och tittar runt.
    Bra jobbat

    SvaraRadera
  2. Fin mobil.Oliver kanske vill ha fiskar i sin mobil.

    SvaraRadera