lördag 12 november 2011

111112 Canvas tavlor

Jaha då har jag gjort två tavlor till barnen. Vi håller på att fixa i ordning Almas rum och har även bytt så att Oliver har fått ett nytt rum.Jag har aldrig gjort sådana tavlor innan men det var kul så det får jag ta och göra igen.

Jag har målat dem med acrylfärg och klistrat på chipboardbokstäver som är vitmålade. Jag har klistrat på kronor och hjärtan som jag köpte på stämpelmässan. Ordet älsklig har jag skrivit ut på sillen, likaså fjärilarna är från sillen. De vita molnen är en stämpel som jag klippt ut några har jag fyllt i med snöfärg.


2 kommentarer:

  1. Nu blev jag sugen på att måla tavlor också.....jag har ju inte tid!!!! (fast Mattias hade nog varit glad om jag målade färdigt tavlan som jag började på 2005...., fast då hade vi ju inte haft något att skämta om.....)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tavlor. Kul å göra nåt annat ibland.
    Kram

    SvaraRadera