fredag 25 november 2011

husskåp och barnkök

På senaste tiden har vi fixat i Almas rum.  Fredde har målat och snickrat luckor som ser ut som hus. Vi hade sett det på nätet och fått inspiration. Vi har också fixat till ett kök till Alma. Möblerna som är gröna har min morfar snickrat till mig när jag var liten. Fredde har målat en trälåda vit och sågat ut  ett runt hål där han limmat fast en bunke av stål i och vips en diskbänk. Gardinerna och duken har jag sytt av rosa tyg med vita prickar. Alma tyckte det var kul att krypa runt i sitt rum och leka med alla leksaker.

3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev!!!!!!
    Jag hade varit överlycklig om jag var en liten tjej och fick ett så fint rum! Jag kommer och kollar någon dag!
    Sov sött och ladda ordentligt inför imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva att jag bled besökare nr 100!!!
    Kram

    SvaraRadera