tisdag 29 november 2011

super lördag och lite shopping

I lördags vara jag på scrapprally. Detta innebar att vi åkte runt till tre scrappaffärer i göteborg och fick ta stämplar i varje affär. Sedan är man med i en utlottning (som Camilla vann förra året). Iaffärerna fanns det två make and take som vi gjorde, ett julkort och en trekantig tändsticksak.
Jag hade inte tänkt att jag skulle handla men det var oundvikligt. Så nu är det bara att börja om med min 100 alster före shopping. Jag köpte nya stämplar med verktyg på, wasitape, blommor-julstjärnor, tape, mm
Sedan hann vi med en julmarknad i gunnilse som var supermysig. Jag köpte super juliga saker där  bla ett mosshjärta som jag hängt på dörren. Men också ett supermysigt fat och hjärtformade metallbrickor med siffror. Efter vår rally runda gav vi oss av hem till mimi och fortsatte scrappa hela natten. supermysigt och det gick alldeles för fort.

bilder kommer sedan

1 kommentar:

  1. Tacj för trevligt sällskap! Synd att de roliga dagarna alltid går så snabbt.....
    Kram

    SvaraRadera