torsdag 10 november 2011

Inspirationsbok

Mitt första blogginlägg, får se hur det ser ut. Håller på att lära mig hur detta fungerar.


Detta är min inspirationsbok som jag gjort. Jag har använt Tilda papper från Panduro. Jag har använt sillen för att skära ut det fina prickiga papperet som sitter bakom mitt namn. Textstämpeln kommer från kortmakaren och fjärilarna från stampendous. Fjärilarna har jag embossat på ett wellumpapper, min nya favorit dekoration.



I boken har jag flikar där jag tex  skriver upp insipriaton, bloggar som jag gillar, projekt jag borde göra, skisser m,m flikarna har jag gjort av den mista fjärilstämpeln som jag stämplat med  distressen broken china och sedan tog jag en tejpbit över så att det skulle bli lite stadigare. Jag har också ett bokmärke i boken, det är en träblomma som jag knutit fast med ett band.

1 kommentar:

  1. Jag testar att kommentera! Kul att du fått en egen blogg! Kram mimi

    SvaraRadera